یکیو دارم که هیچ کسی نداره...
نه به کسی نمیدمش
اون میدونه که بی اون میمیرم...
تو بغل اون اروم میگیرم
🙂❤...
اهنگ یکیو دارم که هیچکسی نداره مرداد
یکیو دارم که هیچ کسی نداره...
نه به کسی نمیدمش
اون میدونه که بی اون میمیرم...
تو بغل اون اروم میگیرم
🙂❤...
اهنگ یکیو دارم که هیچکسی نداره مرداد